2012. október 22., hétfő

9.rész Sziasztok! Bocsánat, tudom hogy azt írtam az előző résznél hogy másnap hozom, de sajnos ami részt elkezdtem, nem tudtam befejezni.. egyszerűen nem tudtam hogyan folytassam. A komik még mindig nem jönnek, úgyhogy mostantól 2 komi után hozok csak új részt!:/ köszönöm, és jó olvasást! xx. Eszti


' ...Én is szeretlek Harry. Mindennél jobban! - majd én is szorosan magamhoz láncoltam karjaimmal... '

- Gyere menjünk aludni. - fogta meg a kezem és felsétáltunk. 
 Bementem a fürdőbe vettem egy gyors zuhanyt és fogat mostam. Mikor visszamentem Harry az ágyban feküdt betakarózva és a telefonját nyomogatta.
- Te kis kocka! - nevettem és beugrottam mellé. Válasz képen eltette a telefonját és adott egy puszit a számra, majd ő is elvonult a fürdőbe. 
Unatkoztam, úgyhogy én is elővettem a telefonom és felhívtam anyát.
- Szia kicsim! Mi a helyzet? - szólt bele
- Szia anya. Gondolom Adam már mondta hogy a hétvégén nem leszek otthon, majd elmesélem az egész sztorit, de semmi bajom Harryékkel vagyok és Apryl is itt van. Vasárnap délután környékén indulunk szerintem. -
- Rendben kicsim. Majd mesélj mindenképp! - nevetett - Adam pedig kap majd egy maflást, mert nem mondott semmi ilyesmit. - ezen nekem is nevetnem kellett. Imádom az anyukám!:))
- Csak nyugodtan, nem árt neki. Hát, akkor jó éjszakát anya, puszilom apát is!
- Mi is téged! Szia Lily! - tette le.

- Anyukád volt? - lépett be a szobába Harry.
- Igen. Felhívtam hogy ne aggódjon... ugyanis Adam nem szólt neki... - forgattam meg szemeim.
Beült mellém az ágyba és ölébe húzott.
- Holnap mit szeretnél csinálni? - suttogta fülembe.
- Nézzük meg a környéket. Nagyon kíváncsi vagyok rá - lelkesedtem
- Rendben kicsim. - szorított magához - Van itt egy kis falu féleség és ott egy nagyon szép templom. Meg a hegyen kilátó. Érdekel? 
- Igen - mosolyogtam
Fejemet nyakába fúrtam.. csak ültünk ott, szorosan összefonódva.
Pár perc után elálmosodtam.. adtam az arcára egy puszit, kimásztam öléből és mindketten elterültünk az ágyon. Hozzábújtam és így aludtunk el...
Reggel hirtelen azt sem tudtam hol vagyok, de mikor megláttam magam mellett Harryt, rögtön beugrott. Óvatosan kimásztam az ágyból, magamra kaptam egy kötött pulcsit és lementem a konyhába.
Mindenki ugyan úgy aludt, kivétel Louist és Eleanort, ők gondolom felmentek a szobába. Apryl és Niall úgy látom jól kijönnek, ugyanis együtt aludtak az egy személyes kanapén.
Bementem a konyhába, csináltam magamnak egy nagy bögre forrócsokit és kiültem a tornácra egy hintaágyra. A levegő hűvös volt, úgyhogy jól össze kellett kuporodnom - hiába volt rajtam meleg pulcsi. Csak néztem ahogy a szél belekap a fák lombjába, ami ettől hullatni kezdi leveleit. A tó tükörként verte vissza az erdő sárgás színét, ami gyönyörű volt..
 Egyszer csak annyit éreztem hogy valaki egy puszit ad az arcomra. Hátrakaptam a fejem de senki sem volt ott. Mikor visszafordultam Harry ült mellettem. Melegen fel volt öltözve, de látszott rajta hogy nagyon fázik.
- Tessék fogd meg - mosolyogtam rá és odaadtam neki a forró csokimat.
- Köszönöm. - adott egy puszit számra, én pedig felpattantam és hoztam neki egy takarót.
Mikor visszaértem betakartam.
- Nem ülsz az ölembe? - nézett rám szomorúan. Nem tudtam, de nem is akartam ellenállni neki: beültem ölébe és hosszan megcsókoltam. Szorosan láncolt magához.

Nemsokára mindenki felkelt, mi pedig bementünk hozzájuk és leültünk reggelizni. 
- És mit szeretnétek ma csinálni? - kérdezte Eleanor.
- Én arra gondoltam elmehetnénk egyet sétálni és hajókázni a tavon. - nézett Niallre Apryl (tuti volt valami huncutkodás közöttük ;D) - Ha gondoljátok tartsatok velünk! - mosolygott ránk. Apryl szerintem gyönyörű lány, mindig is szerettem fürkészni arcát. Nem is értem miért nem volt még nagyon kapcsolata - bár ő sosem volt olyan aki a srácoknak könnyen adja magát. - Nem is akart sosem mély szerelembe esni.. de szerintem Niallel nagyon jók lesznek együtt. Tökéletesen össze illenek mint külsőre, mint személyiségileg.
- Jól hangzik.. - szólalt meg Louis félig tele szájjal - De csak akkor ha Kevinnek is megmutatjuk milyen hajókázni!! - vett elő a semmiből egy kitömött galambot és kezdte simogatni mint egy idióta. Erre mind elnevettük magunkat.. hát igen. Nem is Louis lenne..
- Ki az a Kevin? - vágtam értetlen képet
- Hé hé héé! Ne sértsd meg szegénykémet azzal, hogy nem tudod ki ő! - csattant fel Louis és durcás képet vágott majd suttogva vigasztalni kezdte a kitömött állatot. - Semmi baj kicsi Kevin, nyugodj meg.. - kitört belőlem a röhögés, de a többiek sem bírták sokáig.
- Kevin Louis galambja. És most vérig sértetted.. - magyarázta el nekem Zayn.
- Á így már értem, elnézést kérek Kevin! - simogattam meg Louis imádatának tárgyát.
- Mi megnézzük a hegyi kilátót Lilyvel. - ölelte át Harry derekam - Aztán este...
- Meglepi prograaam! - pacsiztak le a fiúk. 
Mikor végeztem a reggelivel felálltam és felsétáltam Harry szobájába. Előkaptam a csomagomból egy szaggatott kék farmert, egy fehér pólót és felhúztam egy bakancsot lábamra. Még gyorsan bementem a fürdőbe fogat mosni és kicsit rendbe szedni magam. Mikor kiléptem Harry épp a pólóját ráncigálta magára.
- Esetleg... segítsek? - nevettem.
- Köszi, de megoldom. - nevetett ő is.
Felkaptam a fényképezőm és lerohantam a lépcsőn

- Elmentünk! - kiáltott még be a házba Harry, majd kilépett, kezét összekulcsolta enyémmel és már sétáltunk is egy ösvény felé, ami a hegyre vezetett.
Csak csöndben sétáltunk egymás mellett, de cseppet sem éreztem kínosnak. Azt hiszem úgy mint őt, még egyetlen fiút sem szerettem. Tudom hogy bármi van, hozzá fordulhatok és őszintén szerethetem. Nem kell magamnak hazudnom, mert amit iránta érzek az 100% - osan igazi. Nem tudom hogy mondhatom-e szerelemnek, de azt biztosan tudom hogy szeretem.. hogy őszinte legyek szerintem még sosem éreztem igazán szerelmet. Szerettem már sok embert, de szerelmet nem hiszem hogy éreztem valaha is. Kyle előtt 2 barátom volt csak, de egyik sem volt olyan "eldobom az agyamat" dolog és Kylenál is csak azért voltak zűrök, amiért megcsalt. Sosem csaltak meg és én sem léptem félre soha. Mindig is volt bennem annyi, hogy ezt semmiképp nem tenném meg a másik féllel. Én is ugyan ezt vártam el a másiktól, de volt akinek nem igazán sikerült.. 
- Lily.. - szólítgatott Harry - Minden rendben? - nézett rám aggódva
- Persze, persze bocsi csak elgondolkodtam.. - mosolyogtam rá.
- És min? - viszonozta mosolyom.
- Hát... csak az életen. Rajtad.. és rajtam, tudod. - magyaráztam eléggé sajátos módon
Megállt, elmosolyodott és megölelt - Mi lesz este az a meglepi? - kukucskáltam ki angyalian karjai közül. 
- Pont azért meglepi manó. - villantott egy aranyos mosolyt.
- Manó? - vigyorogtam rá
- Ha látnád most magadat, te is ezt mondanád. Mint egy aranyos kis manócska. - puszilta meg fejemet.
Egy kis ideig még ott ölelkeztünk és nemsokára megérkeztünk a kilátóba.
- Hűű.... ez gyönyörű...! - ámultam el.
- Ügye? - simultak át karjai derekamon. - Ezt a helyet más nem ismeri.. amikor lejövünk a bandával és egyedül szeretnék lenni mindig ide jövök. Mondhatni ez a saját kilátóm. - mesélte.
A tó

Az idő tökéletes volt, se hideg, se döglesztő meleg. Az égen egy két felhő volt, de nem jelentettek veszélyt. Egy kis ideig még gyönyörködtem a látványban, majd leültünk a fűbe. Harry mellkasára hajtottam fejem, ő pedig engem átkarolva, a hátamon pihentette karját.

Hirtelen hatalmasat korgott a gyomrom.. Ránéztem az órámra, ami 13:48-at mutatott.
- Nem indulunk visszafelé? Megéheztem. - mosolyogtam rá ártatlanul.
- De menjünk én is kezdek éhes lenni. - szökött apró mosoly arcára. - Merre menjünk? Le a kis faluba, vagy vissza a házba? - kérdezte
- Nézzük meg a falut. - válaszoltam - Mi a neve?
- Öm... hát.. fogalmam sincs.. - nevetett. - egyszer voltam még csak itt és akkor is csak a templomot láttuk mert Louis kissé érdekes módon, de meg akarta kereszteltetni Kevint.. - nevette el magát, de ezt én sem hagyhattam ki.
Beszélgetésünket az szakította félbe, hogy nem tudtuk merre megyünk. Nem erre jöttünk, szóval megpróbáltunk visszamenni ugyan azon az úton ahogyan jöttünk... de nem találtuk. Kb 10 percig mászkáltunk össze vissza, de sehogy sem találtunk ismerős részeket. Végül gondoltuk elindulunk valamerre, aztán csak kilyukadunk valahol. Egy kissé köves részen mentünk, mikor megcsúsztam a köveken és eltaknyoltam. Harry rögtön segített felállni:
- Minden rendben, nem ütötted meg magad? - kérdezősködött.
- Nem, semmi bajom. - adtam egy puszit arcára. Mikor épp indultunk volna tovább, hatalmas fájdalom nyilallt lábamba - Áuu..
- Biztos minden rendben, kicsim? - aggódott.
- Nem... fáj a bokám.. -
- Akkor majd viszlek, gyere.. - és már kapott volna fel..
- Ne, akkor ketten esünk seggre. - nevettem - Majd el bicegek. - belé karoltam és így folytattuk utunkat.

- Tudod hogy hol vagyunk? - kérdeztem tőle.
- Nem igazán.. - vakarta fejét - De van nálam mobil, hátha van tére.... nincs térerő.. de jó....! - lombozódott le.
- Semmi gond majd lejutunk innen, nem a világ végén vagyunk. - nevettem halkan, majd adtam egy puszit szájára.
- És ha nem jutunk ki és megtalálnak valami ninja fickók? Vagy ha esetleg oroszlánok bukkannak fel? - tettette a kétségbeesést
- Akkor azt hiszem így jártunk.. Majd én megvédlek a hiper-szuper bokám segítségével. - folytattam viccelődését.
Már vagy két-két és fél órája gyalogoltunk a hegyről, de egy lélek nem volt arra. Még csak egy mókus sem. Már kezdtem feladni a reményt, mikor hangokat hallottunk.
- Te is hallod? - szóltam Harryhez, aki a mobilját nézte hátha visszajön a térerő.
- Mit? - hallgatózott - Gyerekek? - csillant fel a szeme. Olyanok  voltunk mint két új tag a Bear Grills-ből..
- Szerintem... - tippeltem
Elindultunk a hang felé, majd egy tisztásra értünk, ahol csalódottan tapasztaltuk, hogy csak rókák vadásznak valami cickány-félére és azoknak volt olyan hangja.
- Jézusom, csak mi vagyunk akkora idióták hogy eltévedünk egy olyan helyen ahol egyszer már feljöttünk. - dőltem le a fűbe
- Hát, éppenséggel arról az útról letértünk és az ismeretlenben tévedtünk el. - helyesbített Harry. 
- Mindegy, a lényeg az, hogy fogalmunk sincs merre lehetünk. Legalább már a lábam nem fáj annyira.. - kicsit már elegem volt belőle hogy ennyire szerencsétlen vagyok..
- Nyűgös vagy, manó? - vett az ölébe.
- Nem, csak szerencsétlen. - mosolyodtam el.
- Nem vagy az.. persze hogy eltévedünk egy totál ismeretlen helyen. - vigasztalt. Adott egy hosszú csókot számra, majd felállt és felsegített.
- És most merre, van ötleted? - néztem rá.
Kb fél percig nem válaszolt, addig amolyan 'működj!' fejjel nézte a mobilját, majd hirtelen felugrott: 
- Ezazz!! Van térerő! - kiáltott.
- És akkor most hogyan tovább? Idehívsz egy taxit? - nevettem, majd nyomtam arcára egy puszit.
- Nem.. gps! - kacsintott rám.
- Cseles.. - és én is megnéztem a telefonja képernyőjén mutatkozó térképet.
- Nincs is messze.. itt a réten átmegyünk és aztán még egy kis séta. A falu nem tudom merre van, azt nem találom.. de azt hiszem.. - nézett órájára - ..jobb is ha már megyünk. Még van egy kis meglepi is. - kacsintott rám és összekulcsolta kezeinket.

Az egy óra sétát végig beszélgettük, mesélt az itteni emlékekről: hogy miket hülyéskedtek itt, meg a turnékról. Azt mondta elvisz majd egy turnéra, amit én nagyon elleneztem, de addig makacskodott, amíg beleegyeztem.
- Huh de jó végre itt lenni.. - rogytam le a hintaágyra.
- Mégsem szúrtuk el annyira.. - mosolygott, majd felvett a hintaágyból és bevitt a házba. - Sziasztok, megjöttünk! - kiáltotta el magát és letett a kanapéra.
Pár másodperc múlva lebattyogtak az emeletről, mikor Louis utat tört magának és Harry nyakába ugrott:
- Jaj, úgy hiányoztál Hazza baba!! - törölgette nem létező könnyeit. - Merre kószáltál édesem? - kérdezte
-Hát ez egy hosszú sztori.. - nézett rám nevetve, majd kirohant a konyhába és hozott nekem egy borogatást a lábamra és egy tál ételt.
- Köszönöm Hazza - adtam neki egy csókot..
- Igazán nincs mit manó. - ismételte meg csókunkat.
- Jajj, hát ez igazán bájos, de velem mi lesz Harold??! - verte ki a hisztit Louis, mint egy szappanoperában. 
- Majd bepótoljuk, Boo Bear.. csigavér.. - nyugtatta meg egy öleléssel barátját. 
A többiek mind csak nevettek rajtuk, majd mellém ültek.
- Milyen volt a hegy? - kérdezte Niall, Apryllel az oldalán.
- Jó... csak eltévedtünk. - nevettem - Niall, ti most... együtt vagytok? - kérdeztem halkan, nem akartam hogy elkezdjék a szokásos szöveget a többiek.
- Hát.. - néztek egymásra
- ... mondhatjuk - fejezte be mosolyogva a mondatot Apryl.
- Hát akkor sok sikert...! - kacsintottam rá.
- Köszi - köszönték meg egyszerre. Ahogy mondtam, tökéletesen összeillenek.
Visszapillantottam Harryékre de már a konyhában értekeztek valamiről, majd leesett hogy a meglepire készülődnek. Niall felállt és ő is csatlakozott.
- Te tudod hogy mi lesz itt? - fordultam Aprylhez.
- Fogalmam sincs, de mielőtt Harryvel megjöttetek már akkor is elvonultak időnként beszélgetni.
- Remélem nem valami szívatós dolog lesz... Na de mesélj, hogy történt a dolog Niallel? - húzódtam közelebb barátnőmhöz.
- Hát, tudod amikor elindultunk otthonról beszélgettünk az úton és tök jól elvoltunk. Aztán este a sütögetésnél egyszer csak közelebb ült.. aztán később mikor elkezdtem fázni átkarolt és dörzsölni kezdte a karomat hogy felmelegedjek. Majd amikor mi bementünk és ti kinn maradtatok, felmentem a 'szobámba' és ő utánam jött, mellém feküdt az ágyba és azt mondta szeretne beszélgetni velem, a többiek unalmasak. - nevetett - Aztán beszélgettünk és beszélgettünk. Valami szomorú résznél voltunk, mikor megölelt, én pedig nyakába fúrtam arcom. Aztán felemelte a fejem és megcsókolt.. semmi különleges nem volt.. még utána mondta hogy nagyon tetszem neki és hogy még nagyon nem ismerjük egymást de ő igazán szeretne megismerni jobban. És hogy izé.. szóval hogy nem lennék-e a barátnője.. én meg igent mondtam. - mosolygott. 
- Ügyes kislány. - mosolyodtam el én is és megöleltem - Egyébként El hol van? - néztem körbe
- Azt hiszem alszik, mert kicsit megfázott és pihenni akart. - magyarázta barátnőm
- Áá értem..  - mondtam, mikor Harry huppant le mellém és fejét ölembe hajtotta. Haját kezdtem birizgálni, majd a többiek is megérkeztek.
- Miről szólt a kupaktanács? - kérdezte a fiúkat Apryl.
- Majd meglátjátok. - kacsintott huncutan Louis - El felébredt már?
- Nem.. - válaszoltuk egyszerre.
- Szegény úgyse tartana velünk... - húzta el száját Liam
- Na akkor kezdődjön az este! - csapta össze kezeit Lou, majd bekötötték a szemünket és össze-vissza mászkáltak körülöttünk. Végül levették fejünkről a sálakat és rengeteg, szebbnél szebb koktél sorakozott előttünk. Szóval ebben sántikáltak..
- Tyűha.. - álmélkodtunk Apryllel.
- Ezeket mind ti kevertétek? - kérdeztem még mindig csodálkozva.
- Mi, bizony! És most közösen el is pusztítjuk. - húzták ki magukat.
- Kivétel, én. - mosolygott Liam - Én majd vigyázok rátok.... mint általában. - forgatta meg szemeit, de azért szája sarkában ott motoszkált egy kis vigyor.
- Hölgyem, melyiket választja? - hajolt meg, már-már pukedlizve Harry előttem, mire felnevettem és egy kicsit bokszoltam karjába.
- Azt hiszem azt ott. - mutattam egy csinos kis pohárra - Az piña colada?
- Eltalálta hölgyem. - folytatta hülyéskedését Harry, odaadta a poharat, választott egyet magának is, és mellém ült. 
A koktélok sorra gurultak le torkunkon, mikor már fejenként vagy 6-ot megittunk és még mindig volt (!) már pukkadoztunk a nevetéstől. Normálisan ennyitől még lehet nem lett volna bajunk, de Louisék kitalálták hogy ki tudja gyorsabban lehúzni..? - hát így elég gyorsan beütött. 
Már elég sok pohárnál járhattunk, mikor Niall és Apryl épp heves csókcsatát folytattak, Liam Zaynnel nevetett valamin (bár ő nem ivott semmit) és Louis nintendo Wii-zett. Körbenéztem, de sehol sem láttam Harryt. 
Miután nem nagyon akart vissza jönni, bárhol is volt, felmentem a szobájába. Mikor pont mentem volna fürdeni, észrevettem hogy épp a vécével szemezik. Ledobtam a cuccaim és besiettem hozzá.
- Jól vagy Harry? - elég hülye kérdés, mert nyilván nincs jól ha a wc-t támasztja, de hirtelen csak ez jutott eszembe.. 
- Öm.. persze minden rendben.. csak kicsit hányingerem van.. - nézett rám... elég rosszul festett..
- Ezt idd meg. - adtam ki a parancsot és a kezébe nyomtam egy nagy pohár vizet.
- Rendben.. - itta meg. Egy kicsit még gubbasztott a wc-mellett, aztán felállt, odalépett elém és megölelt.
- Köszönöm.. Ez most jól esett. - mondta. Hangján hallatszott hogy nem volt teljesen józan.
- Gyere menjünk le. - mosolyodtam el.
Mikor leértünk a többiek már nagyon kivoltak. Niall Zaynt kergette és kiabálta utána hogy 'állj én vagyok lucky luke!!' , Apryl és Liam dőltek a röhögéstől, Louis pedig még mindig a nintendojával volt elfoglalva.. kész őrültek háza.
Kimentünk a tornácra és átöleltük egymást. Fejemet vállára hajtottam és úgy néztük a hold tükörképét a vízen. Pár percig még ott álldogáltunk..
- Kissé elálmosodtam.. jössz aludni? - mosolyogtam rá biztatóan.
- Megyek. - mosolygott vissza és elindultunk befele.
Niall és Zayn már nem kergetőztek, hanem mindenki nyugodtan feküdt a földön/kanapén/fotelban.
- Bírsz velük? - kérdeztem Liamet
- Persze, menjetek csak. Jó éjt! - elköszöntünk mindenkitől és felfelé vettük az irányt. Mikor felértünk a lépcsőn Harry hátulról átkarolta derekam és így mentünk be szobájába. Becsukta az ajtót és nekitámasztott. Apró csókokkal halmozott el, majd nyelve lágyan simult végig alsó ajkamon, bebocsátást kérve, és kapva számba. Vadul csókolt, mégis lágy és gyengéd volt. Gyengéden 'kibújtam szájából' , majd adtam két kis csókot arra és elmentem a fürdőbe. Gyorsan lefürödtem és megmostam a fogaim. Mikor benyitottam a szobába Harry az ágyban feküdt, majd mikor meglátott kipattant az onnan, adott egy puszit számra és leváltotta a helyem a fürdőben. Körém tekert törölközőmet ledobtam egy székre és kotorászni kezdtem táskámban. Kikaptam egy francia bugyit egy toppal és magamra húztam. 
Mikor Harry belépett már az ágyban feküdtem és rá vártam.
- Aludj csak nyugodtan. - nézett rám édesen.
- Megvárlak. - mosolyogtam, mire neki is megjelentek gyönyörű gödröcskéi.
- Na itt is vagyok manócskám. - feküdt be mellém és derekamnál szorosan magához láncolt. 
Még egy kisebb csókcsatába kezdtünk, majd hátára fordult én pedig mellkasára hajtottam fejem és fél percen belül álomba is szenderültem...


~Harry szemszöge~

Csak hallgattam ahogy mellkasomon szuszog.. boldog voltam, pedig semmi extra dolog nem történt.. egyszerűen csak ott volt velem és nekem ennyi elég volt. Sokszor kivesézte a sajtó a nőügyeimet, így nagyjából mindenki tudja a nagy nőcsábász múltam. Habár, ugyan az az ember vagyok, sok minden változott.. sokszor kerestem lányokat egy-éjszakás kalandokra, csak hogy egy pillanatra is 'boldog' lehessek és elfelejtsem a stresszt, a nyomást ami az életemmel jár. Lily előtt is több lánnyal találkoztam aki nem kellett többre, ők pedig mind reménykedtek benne, így csalódást kellett hogy okozzak nekik - ami mindig is fájt.. sosem szerettem egyetlen ártatlan lányt is szomorúan látni - . Számtalanszor vágták a fejemhez hogy 'ez úttal sem csalódtak bennem... tényleg olyan vagyok mint mondják' és közben nem is ismertek. Csak a boldogságot kerestem... azt aki berobban az életembe és fenekestül felforgatja. Olyas valakit, aki mellett nem Harry Styles vagyok a One Direction-ből, hanem csak Harry.. csak szimplán Harry. Hogy önmagam lehessek és azt is szeressék. Akinek nincs elvárása velem szemben, sem pedig feltételei. Őszinte, viszonzott szeretetre vágytam. Most azt hiszem Lily mellett megtaláltam és ezúttal nem akarom elrontani. Kezdek biztos lenni a dolgomban.. hogy ő az akire eddig vártam..

1 megjegyzés:

  1. nekem tökre tetszik és csak így tovább!*-* néhol kicsit furcsa ugyan, de egész jól haladsz. majd bele jössz! sok sikert!:$

    VálaszTörlés